Igår, måndag, skulle temperaturen sjunka något på Lasithi-platån och det fanns lite vind i prognosen så jag tänkte att nu smäller det! Steg upp tidigt, kom iväg 6:30 och började vandra vid 8. Äntligen! Det var sju veckor och två dagar se’n mitt knä rasade på en vandring. Som jag har längtat upp i bergen och ut i naturen!
Fortsätt läsaEtikettarkiv: cantina
Två premiärer
Tjusig rubrik, eller hur? Inte för att jag är nå’t premiärlejon, men fira eller ha milstolpar kan man väl i alla fall. En premiär var igår och nästa är på måndag. Vi tar dem i ordning! Fortsätt läsa
Helgen som gick
Vilken härlig helg! Med hyrbil öppnar sig andra och nya möjligheter för upplevelser. Första dagen bara landade jag i att vara hemma igen, tog en liten tur till Agios Nikolaos. Sedan väntade tre vandringsdagar. Vädret stod på min sida, verkligen perfekt vandringsväder. Kyliga morgnar, solen värmde under dagarna, vindstilla. Idag måndag blåser det och rätt vad det är kommer det Fortsätt läsa
