Etikettarkiv: stadspromenad

Temat slut, vardag igen!

Då är jag tillbaka igen! ”Tillbaka” förresten, jag har ju varit här hela tiden medan min temaserie Fotografi snurrat här på bloggen. Det var bra att få samla tankarna och impulserna från fotoutställningarna. Gensvaret har varit väldigt positivt så det verkar som om inläggen Fortsätt läsa

Digitalt strul och hjälpsamhetssvårigheter

Det är något ryckigt hos miss Lofquist för tillfället pga datorstrul. I torsdags kom en ny laptop nedburen av goda vänner som är här på en veckas semester. Nu installeras och uppdateras det i omgångar. Det är ju så himla tradigt och tar så’n tid. Ser fram emot att få svenskt tangenbord! Nu ska det inte längre bli fel på å ä ö!

Vi människor ska vara vänliga, respektfulla och hjälpsamma till varandra, tycker jag. De stora Fortsätt läsa